نورافکن: سپاهان همه فاکتورهای لازم را برای قهرمانی دارد

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم را برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

به گزارش ایرنا، امید نورافکن روز دوشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه اظهار داشت: از چند روز پیش برای اردوی آماده‌سازی فصل جدید، تمرینات خود را در کشور ترکیه آغاز کرده و رویکرد ما آن است که نسبت به پارسال نتایج بهتری کسب کنیم و آماده‌تر و زیباتر بازی کنیم. بازیکنان جدیدی مثل رضا شکاری و کاوه رضایی هم به تیم اضافه شدند و ضمن خوشامدگویی به این بازیکنان امیدوار هستم که امسال برای سپاهان بهترین خودشان باشند.

هافبک سپاهان درباره اردوی ترکیه نیز توضیح داد: تلاش ما در این اردوها آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم و بهبود وضعیت سپاهان است و مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم برای رسیدن به اهداف خود و کسب عنوان قهرمانی را داریم.

وی پیرامون تداوم حضور مورایس در سپاهان و انگیزه‌ بالای بازیکنان گفت: پارسال هم خوب بازی می‌کردیم و نتایج خوبی کسب کردیم. به نظرم امسال باید نسبت به فصل گذشته باتجربه‌تر کار کنیم.

نورافکن گفت: مورایس یکی از بهترین مربیان خارجی در فوتبال کشورمان است و در تمرینات انرژی بسیار زیادی را به بازیکنان منتقل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر امسال آماده باشیم و نکات مد نظر مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، در پایان فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha