۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85165562
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سرقت در خرم آباد

۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85165562
انهدام باند سرقت در خرم آباد

خرم آباد - ایرنا - انهدام باند سرقت منازل و اماکن در خرم آباد و توقیف محموله هشت میلیارد ریالی کالای قاچاق در پلدختر سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۱۹ تیرماه است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: در پی وقوع سرقت منزل در سطح شهرستان خرم آباد و استان های همجوار رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ نفر از اعضای باند را شناسایی، پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات اولیه و تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار الهی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۳۵ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و دولتی و احشام اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق در پلدختر

سردار الهی همچنین اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پلدختر حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به چهار دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را جهت تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این خودروها مقادیری ظروف آشپزخانه، ۲دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه کولرگازی و ۱۵۰ قلم لوازم آرایشی خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در این رابطه چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از هشت میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha