پیروانی: در پرسپولیس محکوم به قهرمانی هستیم/ بیرانوند اشتباه کرد

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم نام بزرگی را یدک می‌کشد و همه ما محکوم به برد و قهرمانی هستیم. این شرایط را سخت می‌کند اما باید تلاش کرد تا عناوین فصل قبل تکرار شود.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: اینجا پرسپولیس است و همه دوست دارند در کنار این نام بزرگ باشند. شرایط خوب پیش می‌رود و امیدواریم نتایج فصل قبل را تکرار کنیم و در این مدت نیز سعی کردیم بازیکنان مدنظرمان را به خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: در این مدت سعی کردیم که اکثر بازیکنان خودمان را حفظ کرده و چند بازیکن جدید را هم به خدمت بگیریم. ما پرسپولیسی هستیم که فصل قبل سه قهرمانی کسب کرده و در این تیم همه محکوم به برد و قهرمانی هستیم.

وی اضافه کرد: ما باید در لیگ برتر، جام‌حذفی و باشگاه‌های آسیا به میدان برویم و به تیم امید و تیم ملی هم بازیکن بدهیم. شاید برخی از دوستان قوانین را به خوبی نمی‌دانند، وقتی می‌گوییم ۱+۶ سهمیه بازیکن خارجی است یعنی باید در ۶۰درصد بازی‌ها به میدان برود. اگر کمتر از این مقدار بازی کند یعنی یک سهمیه از بین می‌رود و این به ضرر فوتبال ملی ماست.

پیروانی گفت: در مورد سقف قرارداد حرف من این است وقتی می‌خواهید مقابل رقبای آسیایی که با آن همه هزینه و جذب بازیکنان اروپایی مطرح خودشان را آماده می‌کنند، بازی کنید، آیا بحث سقف قرارداد منطقی است؟ وقتی بازیکنی در راه پرسپولیس است اما به یکباره مسیر خود را تغییر می‌دهد و به باشگاهی دیگر می‌رود، آیا می‌توان قبول کرد سقف قرارداد رعایت شده است؟ همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند اما تیم‌هایی که می‌توانند هزینه کنند، به راحتی این کار را می‌کنند و فراموش نکنید استقلال هم از این شرایط ضرر می‌کند. ما چون وارد بورس شده‌ایم، به اصطلاح نمی‌توانیم قوانین را دور بزنیم و تیم‌هایی مانند ما ضرر خواهند کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم و ماجرای مذاکره‌اش با استقلال نیز گفت: او اشتباه کرد اما می‌خواست به حق خودش برسد. نفر اول تیم ملی است اما می‌خواهد اشتباه خودش را جبران کند و بدانید مبلغی بیشتر از سقف قرارداد نگرفته است. خود او قبول دارد اشتباه کرده و مطمئن هستم هواداران هم این را درک می‌کنند.

وی در خصوص اردوی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ۲۲ تیرماه و به مدت ۸ روز اردو داریم و دو بازی دوستانه خواهیم داشت. یک بازی با شمس‌آذر قزوین داریم و قبل از لیگ هم یک بازی دوستانه دیگر خواهیم داشت.

پیروانی با اشاره به جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه بدعت بدی در فوتبال ایران است،. ما خوش استقبال اما بد بدرقه هستیم. باید به بازیکنان احترام گذاشت و از خدمات و تلاش‌های آنها تقدیر کرد. ما در کنار پرسپولیس بزرگ شدیم اما باید شرایط را هم درک کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha