۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85165918
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تجلیل شورا و شهرداری شهر بوشهر از مهدی طارمی

۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 85165918
تجلیل شورا و شهرداری شهر بوشهر از مهدی طارمی

بوشهر- ایرنا- شورای اسلامی و شهرداری بوشهر با دعوت از مهدی طارمی به صحن علنی شورا از این بازیکن ملی پوش بوشهری و ستاره تیم پورتو پرتغال تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر شامگاه دوشنبه در این آیین گفت: به عنوان نماینده مردم بوشهر بر خود تکلیف دانستیم از مهدی طارمی بازیکن برجسته بوشهری تجلیل کنیم.
وحید نیک روش افزود: طارمی با موفقیت‌های بزرگش همواره مایه مباهات و افتخار ایرانیان بویژه مردم استان بوشهر است که موفق شده نام این خطه را در دنیل و بویژه کشورهای اروپایی بلند آوازه کند.
وی ادامه داد: افتخارات جهانی و مهم مهدی طارمی در سال‌های اخیر منجر شده تا تمامی هموطنان به وجود چنین بازیکن اخلاق‌مدار و با کیفیت فنی بسیار بالا به وجود وی افتخار کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر همچنین در جواب درخواست طارمی برای کمک به تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای حمایت از فوتبالیست‌های مستعد بوشهری، پاسخ داد: شورای بوشهر در کمیسیون‌های تخصصی با حضور نماینده طارمی پیرامون طراحی ساز و کار مناسب برای هدف حمایت از فوتبالیست‌های مستعد برنامه ریزی خواهد کرد.
شهردار بوشهر نیز گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های مهدی طارمی اخلاق شایسته این بازیکن محبوب در عرصه‌های مختلف هست که وی را تبدیل به الگویی برای نوجوانان و جوانان تبدیل کرده است.
حسین حیدری افزود: امیدواریم این بازیکن برجسته و خلاق در تمام مراحل زندگی ورزشی و شخصی خود بتواند مسیر موفقیت‌های درخشان خود در این چند سال اخیر را ادامه دهد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز اظهارکرد: فوتبالیست مطرح بوشهری در تمام میدان‌هایی که تاکنون حضور یافته منجر به اعتلا و بزرگی برای نام زیبای بوشهر شده است.
مهرزاد آسایش افزود: عشق و علاقه طارمی به زادگاه خود نیز وصف ناشدنی است چراکه وی در کوتاه‌ترین دوره‌های استراحت خود نیز همواره سعی کرده تا در شهر و دیار خود حضور داشته و حامی شهروندان و بویژه ورزشکاران دیارش باشد.
وی ادامه داد: طارمی در بسیاری از موضوع‌ها برای رفع دغدغه‌های شهروندان پیگیری‌هایی ستودنی و ارزشمند داشته که نمونه آن می‌توان به پیگیری برای رفع مشکلات ورزشکاران و پارک محله سینگر در بوشهر اشاره کرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: اکنون به عنوان عضوی از شورای شهر بوشهر انتطار دارم مجموعه شورا در مواردی که طارمی برای حمایت از ورزش و بویژه فوتبال بوشهر پیشگام شده همراه و حامی وی باشند.
وی گفت: اقدام طارمی برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال و شناسایی بازیکنان مستعد گامی بسیار شایسته است که مجموعه شورای باید تمام قد برای حمایت از این تلاش کنند.
دیگر عضو شورای بوشهر نیز گفت: طارمی در سال‌های اخیر توانسته با درخششی خیره کننده به موفقیت‌های مهمی در فوتبال باشگاهی و ملی دست پیدا کند که امیدواریم این موفقیت‌های ارزشمند همچنان تداوم داشته و وی بتواند در یکی از تیم‌های بزرگ و مطرح پا به توپ شود.
عبدالخالق برزگرزاده افزود: از وی انتظار داریم بتواند باشگاه فوتبال تازه تاسیس خود در بوشهر را به کشورهای اروپایی وصل کند تا بازیکن‌های مستعد این باشگاه بتوانند در مسیر موفقیت‌هایی درخشان قرار گیرند.
وی بیان کرد: امیدوارم جوانان مستعد همشهری نیز با بهره‌گیری از فوتبال طارمی از فرصت ایجاد شده برای بروز و ظهور توانایی‌های فوتبالی خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

در این آیین اعضای شورای اسلامی و شهردار بوشهر با اهدا تندیس و هدایایی از مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی و پورتو پرتغال تجلیل کردند.

همچنین مهدی طارمی نیز پیراهن خود در تورنمنت بین المللی کافا را با درج امضا و متن نوشته تقدیم به میزبانان این نشست کرد.

تجلیل شورا و شهرداری شهر بوشهر از مهدی طارمی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha