فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای منتشر شد

چابهار - ایرنا - دبیر جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای شهرپاک، شهروند مسوول گفت: با توجه به استقبال مردم و هنرمندان از دوره نخست این جشنواره در چابهار، دومین دوره آن نیز در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود بنابراین از علاقه مندان دعوت می‌شود تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در این جشنواره شرکت کنند.

منصور رئیسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در دوره نخست جشنواره شهر پاک، شهروند مسوول با استقبال خوب شهروندان چابهار در نظر گرفتیم دوره دوم این جشنواره در سطح سیستان و بلوچستان برگزار شود.

وی افزود: با بخش های متنوعی که در این جشنواره در نظر گرفتیم امیدواریم که از ظرفیت هنرمندان مان جهت مسوولیت پذیری و مشارکت مردم در همکاری با نارنجی پوشان پسماند استان استفاده شود.

دبیر جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای شهر پاک، شهروند مسوول در چابهار و کنارک ادامه داد: موضوعات مختلف در زمینه های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ و کلیپ بخش های مسابقه ای این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: با هدف فرهنگ سازی در جامعه نیاز است هنرمندان برای ساخت محتوای رقابتی خود به آموزش شهروندی، شهروند و زیبایی‌ های شهری، آموزش نظافت شهری برای عموم، نریختن زباله در طبیعت و سواحل، داشتن شهری زیبا با همکاری شهروندان، فرهنگ سازی در باب حفظ و حراست از محیط زیست توجه داشته باشند که آثار تولید شده باید بر اساس این موضوعات باشند.

رئیسی خاطرنشان کرد: مدت زمان آثار ارسالی به جشنواره باید حداکثر ۱۲۰ ثانیه با احتساب تیتراژ باشد و در بخش ویژه (نماهنگ و کلیپ) می‌تواند حداکثر تا سه دقیقه باشد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره استانی فیلم کوتاه شهر پاک شهروند مسوول ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه سالجاری است و نتایج آثار پذیرفته شده در جشنواره نیز ۱۸ مرداد ماه اعلام و اختتامیه آن در بازه زمانی ۲۱ و ۲۲مرداد ماه در چابهار برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای شهر پاک، شهروند مسوول در چابهار و کنارک ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود در مهلت تعیین شده به ادرس دبیرخانه چابهار، بلوار قدس روبروی دادگستری، دفتر اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۰۵۴۳۵۳۳۵۸۱۵ دفتردبیرخانه و یا شماره همراه ۰۹۳۹۱۵۲۹۱۰۰ دبیر شورای اجرای . ۰۹۳۶۰۷۲۶۳۰۸ روابط عمومی جشنواره ارتباط برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha