معاون استانداری مازندران: دستگاه‌های اجرایی صرفه‌جویی برق را جدی بگیرند

ساری- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت : دستگاه‌های اجرایی استان صرفه‌جویی ۳۰ و ۶۰ درصدی مصرف برق را جدی بگیرند در غیر این صورت برق آنها قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید محبی امروز چهارشنبه در جلسه معاونان توسعه دستگاه های اجرایی مازندران در ساری بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی اگر الگوی مصرفی ارائه شده از سوی هیات وزیران را اجرا نکنند بدون تردید برق آنها قطع و در گرما باید به خدمت رسانی ادامه دهند.

وی گفت : به دستگاه اجرایی و اداری ابلاغ شد در ساعت اداری که از ۶ صبح تا ساعت ۱۳ می‌باشد نسبت به سال گذشته باید ۳۰ درصد مصرف برق آنها کاهش یابد.

وی ادامه داد : همچنین به آنها ابلاغ شد از ساعت ۱۳ تا ۶ صبح روز بعد دستگاه‌های اجرایی مازندران باید نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری گفت : با توجه به مصرف بالای برق در روزهای اخیر اگر این رویه ادامه داشته باشد به ناچار باید برق دستگاه‌های اجرایی قطع و در گرما خدمت رسانی ادامه داشته باشد.

محبی بیان کرد: در حال حاضر همه کارکنان باید با حساسیت مدیریت مصرف انرژی را جدی بگیرند در غیر این صورت با قطع برق کار کردن سخت خواهد بود.

معاون استاندار مازندران: دستگاه‌های اجرایی صرفه‌جویی برق را جدی بگیرند

ساماندهی بخش رفاهی کارکنان ضرورت است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت : معاونت توسعه در هر دستگاه اداری دارای جایگاه ممتازی است که باید برای رفاه کارکنان و تکریم آنها تلاش کند.

وی بیان داشت: معاونت توسعه نباید منتظر باشد تا کارمند به سراغ او بیاید بلکه خودش به خدمت کارمند برسد و دغدغه‌های او را گوش و گره گشایی کند.

این مقام مسوول افزود : این رویه را ما در استانداری انجام دادیم و در سراسر فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به سراغ کارمندان خود رفتیم و درد دلها را گوش کردیم.

محبی گفت : کارکنان دستگاه اجرایی لشکر ما در حوزه خدمت رسانی هستند که اگر این لشکر بداند مافوق دلسوز اوست با جان و دل کار خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری مازندران اظهار داشت: استعدادیابی و ارائه خلاقیت از سوی کارمندان مورد توجه استانداری مازندران خواهد بود و بدون تردید از طرح‌های کارمندان برای اصلاح فرایندها در نظام اداری بهره‌مند می‌شویم.

محبی تصریح کرد : کمیته صرفه‌جویی در دستگاه‌های اجرایی باید با بررسی هزینه‌ها و بازدهی آنها بر مدیریت منابع مالی تاکید داشته باشد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود هزینه‌های جاری دستگاه‌ها به حدی زیاد است که به ناچار از اضافه کار کارمندان زده و به هزینه‌های جاری اضافه می‌شود که این رویه باید اصلاح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha