۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85167550
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش مصرف عامل کمبود آب در برخی مناطق البرز است

کرج - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: افزایش مصرف به دلیل گرمای شدید عامل قطعی آب در بسیاری از مناطق این استان است .

هدی مهرور" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس فرمانداران شهرستان های استان به عنوان رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ها تمهیدات لازم را برای جلوگیری قطعی آب و برق داشته اند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر افزایش دما و احتمال بالا رفتن میزان مصرف آب و برق ، تمهیدات لازم با هماهنگی فرمانداران شهرستان ها و همچنین مدیران شرکتهای آبفا و توزیع برق طی روزهای گذشته از طریق برگزاری نشست های مدیریت بحران انجام شد .

وی اضافه کرد: بنابراین مردم استان البرز در هریک از شهرستان های این استان در صورت بروز مشکل در زمینه آب و برق می توانند ازطریق تماس با فرمانداری مربوطه منطقه خود پیگیر شوند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: اکنون براساس جلسات مختلفی که برگزار شده برای تامین آب مناطقی که با قطعی آب مواجه شده اند تانکرهای آبرسانی در شهرستان های استان البرز در ادارات آبفا پیش بینی شده است .

این درحالی است که مردم شهرستان های فردیس، کرج طی تماس های مکرر با دفتر ایرنا مرکز استان البرز از قطعی آب در این شهرستان ها و برخی از مناطق دهقان ویلا، مهرشهر گلایه مند بودند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha