۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85167617
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۵ درصد از ماموریت‌های هلال احمر خراسان‌شمالی در جاده‌ها انجام شد

بجنورد-ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد از عملیات امدادگران این جمعیت در سه ماهه نخست سالجاری در جاده‌ها انجام شد که این رقم ناشی از بالا بودن تصادفات است.

ابراهیم سارمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امدادگران این جمعیت در بهار امسال ۲۱۰ ماموریت امداد و نجات در جاده های استان انجام دادند.

وی افزود: در این مدت امدادگران این جمعیت در ۳۲۱ حادثه حضور یافتند و به هشت هزار و ۴۸۲ نفر حادثه دیده و ۶۰۶ نفر مصدوم امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه در این مدت امدادگران این جمعیت ۲۲۸ نفر مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند گفت: این جمعیت در بیش از ۲۰ پایگاه ثابت به مسافران امدادرسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک فروند بالگرد مستقر در استان آماده خدمات رسانی در زمان مورد نیاز است.

سارمی گفت: عملیات امدادرسانی در بهار امسال در قالب ۶۷۹ تیم علمیاتی انجام شد که در این مدت پایگاه بدرانلو، پرحادثه ترین پایگاه های استان گزارش شد.

وی گفت: این جمعیت یکهزار و ۴۵۵ نفر امدادگر و نجات گر آموزش دیده دارد و در تابستان امسال ۱۸ دستگاه آمبولانس، ۲۴ دستگاه خودروی کمک دار و ۱۴ دستگاه خودروی ست نجات به کار گرفته می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

خراسان شمالی جزو ۱۰ استان حادثه خیز کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha