ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر باید با قوت ادامه یابد

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر روانسر؛ گفت: ساخت بیمارستان اصلی و ۶۴ تخت خوابی روانسر باید با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد طیب صحرایی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر،که با حضور "حمید جمالدینی" معاون وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسید؛ از مشارکت خیرین سلامت و مجموعه بهداشت و درمان استان در اجرای این پروژه قدردانی کرد و افزود: روانسر ۱۳۷ روستا دارد و ۱۳۷ شهید را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده یعنی هر روستا حدقل یک شهید.

وی با اشاره به اینکه مردم روانسر سالها فاقد بیمارستان برای درمان بودند؛ به صداقت و همراهی مردم روانسر با آرمان ها و اهداف انقلاب که همان عزت و کرامت مردم است اشاره کرد و گفت: در سایه اسلام می طلبد روز به روز بیشتری به این مردم خدمت کنیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پایان سال گذشته جشن سبز شدن شهرستان روانسر را برگزار کردیم، گفت: شهرستان روانسر کاملا از نعمت گاز یعنی سوخت پاک و دائمی بهره‌مند است و امروز شاهد افتتاح بیمارستان هستیم که همگی این ها به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده است و انشاالله در سایه همبستگی و صداقت شاهد موفقیت های بزرگتری در منطقه خواهیم بود.

صحرایی با بیان اینکه بنای دولت خدمت گذاری بیش از پیش به مردم است، به بازگشایی مرز شوشمی در منطقه اورمانات در کمتر از ۲ هفته اخیر اشاره کرد و گفت: بازگشایی این مرز برای مردمان۲ طرف مرز می تواند بستر خیر و برکت فراوانی را فراهم کند.

وی در ادامه گفت: استان کرمانشاه از ظرفیت ها و فرصت های خوبی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است و وظیفه مردم و مسئولان استان این است قدر این سرمایه را بدانند و در راستای ارتقا آنها بیشتر کار کنند.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha