۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش میلاجرد شهرستان کمیجان هزینه شد

اراک - ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و وام در یک سال و نیم گذشته از سوی این نهاد انقلابی در بخش میلاجرد شهرستان کمیجان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید پرویز فتاح » روز چهارشنبه در حاشیه آیین تحول منزل مسکونی در میلاجرد شهرستان کمیجان، افزود: امروز تصمیم گیری شد تا تمام شهرستان کمیجان و بخش میلاجرد و بخش مرکزی، منطقه تحت پوشش بنیاد مستضعفان قرار گیرند و در گام نخست نیز ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد.

وی بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال وام هم از محل بنیاد در بخش‌های مختلف برای میلاجرد در نظر گرفته شد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در بخش مسکن نیز ۳۳۰ واحد برای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی این نهاد انقلابی در حال ساخت است.

فتاح افزود: در صورتی که واحدهای مسکونی تا شهریور تحول مردم شود، بنیاد مستضعفان همکاری در ساخت مسکن را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای کمیته امداد و بهزیستی به شکل بلاعوض در نظر گرفته تا در امور محرومان هزینه شود.

۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد اختصاص یافت ا

استاندار مرکزی نیز گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد در شهرستان کمیجان اختصاص یافت.

«فرزاد مخلص الائمه» افزود: این اعتبار براساس اولویت با تشخیص بنیاد مستضعفان و مسوولان محلی در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: در چارچوب فعالیت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان نقاطی برای محرومیت زدایی انتخاب شد که سال ۹۹ در استان مرکزی بخش میلاجرد انتخاب شد.

استاندار مرکزی گفت: با پیگیری‌های انجام شده درخواست شد تا علاوه بر میلاجرد، بخش مرکزی هم برای اجرای محرومیت زدایی ملحق شود که عملا این درخواست سال گذشته عملیاتی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha