۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85168015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ باب خانه ورزش روستایی در البرز تجهیز شدند

۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85168015
۱۰ باب خانه ورزش روستایی در البرز تجهیز شدند

کرج- ایرنا- ۱۰ باب خانه ورزش روستایی در شهرستانهای استان البرز طی مراسمی تجهیز شدند.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز روز چهارشنبه در آیین تجهیز خانه های ورزش روستایی، ورزش را لازمه ی داشتن یک جامعه ی سالم و با نشاط دانست.
«حبیب مقصودی» افزود: این که هیئت ورزش روستایی استان توانسته تعداد تجهیز خانه های ورزش روستایی را با استفاده از ظرفیت های هیئت از ۳ به ۱۰ باب برساند، اقدامی مهم و ارزشمند است.

وی با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر بین هیئت های استانی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها گفت: هیئت های استانی به عنوان متولیان رشته های مختلف ورزشی در کنار ادارات ورزش و جوانان، مسئولیت سنگینی در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین سلامت و نشاط جامعه بر عهده دارند.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل تصریح کرد: همواره قدردان کسانی که برای سلامت جامعه گام برداشته و تلاش می کنند، هستیم.

فعالیت خانه های ورزشی رصد می شود

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز نیز در این مراسم از رصد فعالیت خانه های ورزش روستایی به صورت کارشناسی خبر داد.
«مجید رضاخانی» افزود: در راستای قوانین و سیاست های دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان، همه ساله تعدادی از خانه های ورزش روستایی در سطح کشور تجهیز می شوند که برنامه امروز نیز در همین راستا انجام شده است.

وی با بیان این که اعتبار هفت خانه ورزش روستایی توسط هیئت جذب و تأمین شد، گفت: در سال ۱۴۰۲ تنها اعتبار ۳ خانه ورزش روستایی برای هیئت البرز مصوب شده بود که توانستیم با استفاده از منابع و ظرفیت خود هیئت و بدون دریافت بودجه دولتی، اعتبار تجهیز هفت باب دیگر را نیز تأمین کنیم.

رضاخانی تأکید کرد: فعالیت خانه های ورزش روستایی به صورت کارشناسی رصد می شود و تجهیز این خانه ها در آینده منوط به فعالیت آن ها خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز تصریح کرد: طبق تفاهم نامه ای که با دهیاران منعقد شده، اگر خانه ورزش در هر یک از روستا فعال نباشد، لوازم اهدایی عودت داده خواهد شد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha