۱۰۰میلیارد تومان برای توسعه کشت و صنعت الیگودرز تامین می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: برای توسعه کشت و صنعت الیگودرز ۶۰ میلیارد تومان از طرف صنایع شیر پگاه و ۴۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان سیروس ابراهیمی روز پنجشنبه در نشست با مدیرعامل صنایع شیر پگاه کشور اظهار کرد: ایجاد مجموعه کشت و صنعت جدید با مشارکت صنایع شیر پگاه و به دنبال افزایش سرمایه گذاری این شرکت به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان در استان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: اولویت ما برای ایجاد مجتمع کشت و صنعت جدید، شهرستان های کمتر توسعه یافته استان می باشد و در این راستا حوزه سرمایه گذاری و اشتغال، سازمان جهادکشاورزی و سایر دستگاه های ذیربط از جمله امور آب و منابع طبیعی به همراه صنایع شیر پگاه در استان شرایط شهرستان های مورد نظر را بررسی قرار داده و جانمایی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این جانمایی کارشناسان صنایع شیر پگاه کشور برای نهایی شدن موضوع به استان دعوت خواهند شد، گفت: نوسازی و توسعه صنایع شیر پگاه در استان و تکمیل کشت و صنعت الیگودرز از برنامه های سرمایه گذاری این شرکت در استان می باشد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: در این خصوص خط تولید شیر در استان و خرید شیر از دامداران لرستان ۷۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

ابراهیمی ادامه داد: صنایع شیر پگاه تعداد دام های سنگین کشت و صنعت الیگودرز را به تعداد ۱۵۰ راس افزایش خواهد داد همچنین برای توسعه کشت و صنعت الیگودرز ۶۰ میلیارد تومان از طرف صنایع شیر پگاه و ۴۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ تامین خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha