کار بنیاد شهید ادامه اهداف شهدا در حفظ دین باشد

قم- ایرنا- تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: در ایثار و شهادت نگاه کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید ادامه اهداف شهید نه در شعار، سروده‌ها و اشعار بلکه در عمل باید ادامه دهنده اهداف شهدا در حفظ دین و تبعیت از ولایت فقیه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه دردیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار می‌کنند اثرات خیر آن را در زندگی خود خواهند دید.

وی بیان کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا بسیار مهم است چون شهید در بستر خانواده‌اش رشد پیدا کرده که فکر ایثار داشته‌است.

امام جمعه قم ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس افرادی با استعدادهای ناب در جنگ تمام توانمندی‌های خود را گذاشتند و هشت سال جنگ تمام‌ عیار را تمام کردند و ما در جنگ تحمیلی پیروز شدیم چون ایمان و جهاد در راه خدا داشتیم.

وی گفت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته دیدند هنوز هم فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد و آنهایی که اغتشاشات را مدیریت می‌کردند مشاهده کردند از درون خانواده‌ها افراد غیرتمند برای اسلام و انقلاب کار می‌کنند.

سعیدی افزود: هنوز هم از درون خانواده‌ها ایثارگری می‌جوشد و دشمن در اغتشاشات اخیر دید هنوز از درون خانواده‌ها شهید می‌جوشد و این احمق ها هنوز هم نمی‌فهمند، نظام اسلامی راهبری حکیم دارد.

وی ابراز داشت: همان‌ها که کار رسانه‌ای علیه ما می‌کردند حال آتش به جان خودشان افتاده و خانواده جوانان آن‌ها باید خسارت‌هایی که زده‌اند را جبران کنند.

سعیدی بیان کرد: ما عنایات معنوی و اهل‌بیت(ع)‌ و ایمان مردم داریم از اغتشاشات به خوبی با دفاع از نظام گذر کردیم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این بنیاد به خصوص فعالیت های فرهنگی و ترویجی آن ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha