۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۷
کد خبر: 85169169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل کمبود و قطعی آب سرابله در استان ایلام برطرف شد

ایلام - ایرنا - فرماندار چرداول گفت: مشکل کمبود و قطعی آب در شهر سرابله مرکز این شهرستان که در چند روز اخیر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده بود، برطرف شد.

علی محمدی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در طول روزهای اخیر شهر سرابله با مشکل قطعی و افت فشار آب روبرو شد که این موضوع باعث نگرانی و دغدغه اهالی شهروندان شده بود.

وی گفت: آب شرب شهر سرابله از طریق سه حلقه چاه تامین می شود که در اثر خشکسالی های متوالی و کاهش سطح آب های زیرزمینی، این سه حلقه چاه با افت سطح آب مواجه شده اند.

محمدی یادآور شد برای برطرف کردن مشکلات آب شهر سرابله اقدام به خرید و نصب شناور جدید گردید و با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت آبفای شهرستان شناور جدید نصب و راه اندازی شد.

فرماندار چرداول اضافه کرد: با اقدامات انجام شده اکنون آب شرب پایدار و کافی به صورت مستمر برای اهالی شهر سرابله تامین شده است.

محمدی با تقدیر از تلاش های کارکنان آب و فاضلاب شهرستان و استان در راستای رفع مشکل، تصریح کرد: در حال حاضر مشکل کم آبی در این شهر برطرف شده و لازم است که شهروندان با رعایت الگوی مصرف، صرفه جویی در مصرف آب را رعایت کنند.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای رفع مشکل افت فشار آب شرب بخش آسمان آباد این شهرستان نیز تاکید کرد: اقداماتی در راستای رفع مشکل آب شرب این بخش در دستور کار قرار دارد که امیدواریم این مشکلات نیز مرتفع شود.

به گزارش ایرنا، طی چند روز گذشته با گرمای هوا و افزایش مصرف روزانه آب در استان و به دنبال آن افت فشار و قطعی آب در برخی از نقاط استان از جمله شهرهای ایلام و سرابله، باعث بروز مشکلاتی برای مردم این نقاط شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha