۲۳ نفر از اراذل و خرده‌فروشان مواد مخدر در قم جمع‌آوری شدند

قم_ایرنا_ فرمانده انتظامی شهرستان از جمع آوری ۲۳ نفر از اراذل و اوباش ، سارقان ، معتادان و خرده فروشان مواد مخدر با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درحوزه کلانتری ۱۹ توحید خبر داد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "امیر مختاری" اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از ایجاد نا امنی و بازتاب منفی اقدامات مجرمانه مجرمان به مدت ۳ روز درحوزه استحفاظی کلانتری ۱۹ توحید شهر قم اجرا شد.

وی افزود: عوامل انتظامی کلانتری ۱۹ توحید با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی، در مناطق جرم خیز، ۵ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر ، ۱۰ نفر معتاد متجاهر ، ۳ نفر خرده فروش و ۵ نفر سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به کشفیات صورت گرفته در اجرای این طرح که شامل کشف بیش از ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه ، یک فقره محتویات داخل خودرو ، یک فقره سرقت انباری و یک فقره سرقت کابل برق از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام و در صورت داشتن هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران با سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha