۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۰:۴۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85169196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: آینده تیره‌ای در انتظار رژیم صهیونیستی است

تهران-ایرنا-عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پنجشنبه شب گفت: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود و گسترش مقاومت نیز از آینده بد اسرائیل و سیستم هماهنگی امنیتی خبر می‌دهد.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش حماس افزود، مقاومت در جنین، خط حمله مقاومت است و رخدادهای امروز، مقدمات یک انفجار فراگیر است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت در جنین به خاطر اراده نیروهای مقاومت و حمایت‌های آنان، به پا خواهد خاست، اظهار کرد: حماس، ارتباط میان میادین نبرد را برای خود مقدس می‌داند و غزه پشت هیچ یک از میادین نبرد را در فلسطین خالی نخواهد کرد.

البردویل با بیان اینکه غزه از مقاومت در کرانه باختری حمایت می‌کند ، ادامه داد؛ کرانه باختری از سال ۲۰۰۷، با فشار تشکیلات خودگردان فلسطین، اسرائیل و شهرک‌نشینان روبرو است.

وی با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها، نشانگر میزان ترس آنان از مردم فلسطین در کرانه باختری است، اعلام کرد: مقاومت در کرانه باختری باید استراتژی غافلگیر کردن اسرائیل را در پیش گیرد.

وی در پایان گفت: باید به تشکیلات نیز فشار وارد کرد تا هماهنگی امنیتی را متوقف کند.

رژیم صهیونیستی، هفته گذشته، در حمله‌ای همه‌جانبه به شهر جنین در شمال کرانه باختری ۱۲ فلسطینی را شهید و ۱۴۰ نفر دیگر را زخمی کرد و در این یورش که ۴۸ ساعت به طول انجامید، ده‌ها تن دیگر بازداشت شدند.
این تعدی صهیونیست‌ها همچنین چندین ساختمان‌ و زیرساخت‌های شهر جنین را ویران کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha