۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85169983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماموریت اورژانس در تصادفات کاشان  ۱۵ درصد افزایش یافت

کاشان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۲ هزار و ۶۴۲ فقره تصادف در سه ماه اول امسال به اورژانس شهرستان گزارش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

دکتر حسین ریاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۲ هزار و ۴۶۵ مصدوم تصادف به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کاشان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: ماموریت‌های اورژانس در سه ماه امسال ۱۰هزار و ۱۲فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۴ درصد رشد داشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت هزارو ۷۵۲ ماموریت به صورت درمان در محل بوده است و در ۶ هزار و۳۶۲ ماموریت اورژانسی، بیماران یا مصدومین با انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان منتقل شدند.

ریاحی گفت:۳۱ هزار و۲۹۲ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ کاشان برقرار شد که از این تعداد ۸۵۱ تماس با عنوان مزاحمت تلفنی در سامانه‌های اورژانس ۱۱۵ کاشان ثبت شده است.

وی اظهار کرد: مزاحمت‌های تلفنی باعث ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیماران می‌شود.

۲۸ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۱ پایگاه شهری و ۱۷پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha