محوطه و پارکینگ ورزشگاه "نقش جهان" اصفهان ساماندهی شد

اصفهان - ایرنا - مدیر ورزشگاه "نقش‌ جهان" اصفهان از ساماندهی محوطه، ورودی‌ها و افزایش ظرفیت پارکینگ‌های این استادیوم خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز چهارشنبه به نقل از سیدمحمد قریشی اعلام کرد: با همکاری شهرداری منطقه هفت برای زیباسازی محوطه ورزشگاه، اکنون نمای ورودی آن شکیل‌تر شده است و قصد داریم برای استفاده راحت‌تر از آن، جاده پیاده‌روی سلامت نیز ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است خیابان‌های ورودی به نقش‌ جهان بازسازی و چند خیابان دیگر نیز برای سهولت رفت و آمد هواداران ایجاد شود.

قریشی اضافه کرد: از سوی دیگر با استفاده از چمن مصنوعی و سنگ‌ریزه سفید به زیباسازی ورزشگاه پرداختیم و بدلیل مشکلات آبی از ایجاد باغچه‌های طبیعی صرفنظر کردیم.

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان ادامه داد: اکنون یک پارکینگ با ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو با ورودی و خروجی متفاوت به مجموعه پارکینگ‌های ورزشگاه اضافه و جایگاه مخصوصی نیز برای اتوبوس هواداران در نظر گرفته شده است.

قریشی تصریح کرد: آخرین جلسه تخصصی با حضور مدیرعامل و مسوولان باشگاه سپاهان برای افزایش ظرفیت پارکینگ ماشین‌ها انجام گرفته و ۳۰ هزار متر از اراضی اداره کل ورزش و جوانان با همین هدف به محوطه ورزشگاه نقش‌ جهان اضافه شده است.

وی گفت: در روزهای گذشته آبخوری‌های ورزشگاه تخریب شد تا آبخوری‌های بهتر با تعداد شیر بیشتر برای استفاده هواداران برای فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

به گزارش ایرنا، فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ۱۲ مرداد آغاز می‌شود و تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان با ۷۵ هزار نفر ظرفیت بزرگترین ورزشگاه ساخته شده ایران بعد از انقلاب و یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است که قابلیت میزبانی بازی‌های ملی و بین‌المللی را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha