دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ پیرجهان و سبحانی از کسب مدال بازماندند

تهران- ایرنا- مهدی پیرجهان و سبحان احمدی در پیکارهای قهرمانی آسیا از کسب مدال بازماندند.

به گزارش ایرنا، مهدی پیرجهان دونده مانع رو تیم ملی دوومیدانی کشورمان در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در تایلند با ثبت حد نصاب ۴۹.۵۵ ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفت.

سبحان احمدی دونده دوهای نیمه استقامت تیم ملی دو و میدانی کشورمان نیز در جریان برگزاری مرحله نیمه نهایی رقابت ماده ۸۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱:۵۰.۷۱ دقیقه در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به مرحله نهایی این مسابقات باز ماند.

میلاد ناصح جهانی دونده دوهای سرعت تیم ملی دو و میدانی کشورمان در ماده ۲۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۲۱.۱۴ در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به مرحله نهایی این مسابقات باز ماند.

پیش از این در ماده ۱۰۰ متر حسن تفتیان در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد. همچنین مهدی صابری پرتابگر تیم ملی دو و میدانی کشورمان موفق شد در جایگاه دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار بگیرد و نقره‌ای شود.

فرزانه فصیحی نیز در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰ متر صاحب مدال نقره شد. حمیده اسماعیل‌نژاد دیگر نماینده کشورمان نیز در این ماده با ۱۱.۴۶ ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت از رسیدن به مدال این مسابقات بازماند.

حسین رسولی پرتابگر تیم ملی دو و میدانی کشورمان در در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب دیسک بیست‌و پنجمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا با ثبت حد نصاب ۵۷.۹۷متر در جایگاه ششم ایستاد و به کار خود در این مسابقات پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha