۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85171164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ طرح بهزیستی در اصفهان افتتاح می‌شود

اصفهان- ایرنا- همزمان با هفته بهزیستی ، بالغ  بر یکهزار و ۸۰۰ طرح با شعار "برای مردم برای به‌زیستن"، در استان اصفهان به مرحله بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی اصفهان روز یکشنبه در آیین افتتاح بخشی از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال در بخش دولتی و خصوصی تخصیص یافته است.

ناصر چاوشی اظهار داشت: این طرح ها شامل یک هزار و۷۴۰ اشتغال، ۱۱۳ واحد در طرح مسکن مددجویی، مرکز روزانه توانبخشی، مشاوره، گروه همیار و دیگر طرحهای حوزه توانبخشی، مشاوره و دیگر موضوعات مربوط به حوزه‌های پیشگیری و امور اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی اصفهان، همچنین به راه اندازی کانکس‌های کاهش آسیب و پنج اتاق قرنطینه در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، نجف آباد، خمینی‌شهر، شهرضا تا پایان هفته بهزیستی اشاره کرد.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه فعالیت ها و دستاوردهای بهزیستی استان اصفهان گفت: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی ماموریت‌های حوزه‌های چهارگانه بهزیستی شامل توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌ها، به معرفی طرح‌های خلاقانه و ابتکاری بهزیستی از جمله طرح قاصدک(اردوی جهادی)، سفیر آرامش(خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی خانواده به‌صورت رایگان در محافل خانوادگی)، سایاپ (نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد)، معرفی تولیدکنندگان وسایل کمک توانبخشی از جمله ویلچر، لیفت و معرفی موسسه تخصصی فرصت برابر(موسسه تخصصی مناسب سازی و دسترس پذیری) نیز پرداخته می‌شود.

چاوشی از شهروندان دعوت کرد که از این نمایشگاه که تا ۲۷ تیردر سالن ورزشی شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی اصفهان دایر است بازدید کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان و مولود انقلاب اسلامی است گفت: این نهاد در مدت بیش از چهار دهه گذشته منشا خدمات متنوع و گوناگونی برای جامعه بوده و این هفته، فرصت مطلوبی برای معرفی خدمات ارزشمند آن است.

مدیرکل بهزیستی اصفهان، برگزاری مانور خودرویی اورژانس اجتماعی و برگزاری میز خدمت در محلات و مراکز بهزیستی را از دیگر برنامه‌های اجرایی بهزیستی در این هفته برشمرد.

به گزارش ایرنا، از ۲۴ تا ۳۰ تیر به‌عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha