رویداد ملی زیست عفیفانه در کرمان به ایستگاه پایان رسید+ فیلم

کرمان- ایرنا- رویداد ملی زیست عفیفانه امروز (یکشنبه) در حالی در کرمان به ایستگاه آخر رسید که در آخرین روز آن، دومین نشست سراسری پرچمداران عفاف و حجاب از سراسر کشور نیز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این آیین با اشاره به اینکه رویداد ملی زیست عفیفانه روزهای ۲۲ تا ۲۵ تیرماه در استان کرمان برگزار شد افزود: در طول برگزاری این رویداد ملی در روزهای ۲۲ تا ۲۳ تیر با برنامه های آموزشی متعدد میزبان مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور بودیم.

مریم السادات طباطبایی ادامه داد: از ۲۳ تیرماه تا امروز نیز رویداد ملی زیست عفیفانه با حضور ۱۲۰ فعال فرهنگی و پرچمدار عفاف و حجاب از سراسر کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: پرچمدارن عفاف و حجاب، گروهی دلسوز هستند که عاشقانه و با تمام وجود در عرصه ارزش‌های عفاف و حجاب حضور پیدا کردند تا از این ارزش‌های اخلاقی دفاع کنند و مبلغ حجاب در جامعه باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: پرچمدارن عفاف و حجاب سراسر کشور طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ تیر در خلال فرایند رویداد ملی زیست عفیفانه از حضور اساتید باتجربه این رویداد بهره بردند و در کارگاه‌های آموزشی مختلفی شرکت کردند.

ایستادگی برای حفط ارزش‌ها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ادامه داد: از حجاب محکم دفاع کنید، محکم جلو بروید، شک نکنید حاج قاسم یکی از کسانی است که شما را حمایت می‌کند.

در خلال آیین روز پایانی رویداد زیست عفیفانه که با حضور پرچمداران عفاف و حجاب سراسر کشور برگزار شد، نعیمه اسلاملو دبیر این رویداد کشوری و نویسنده حوزه حجاب و خانواده نیز ضمن برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیرامون بحث عفاف و حجاب با شرکت کنندگان کشوری این دوره بحث و تبادل و نظر کرد.

در پایان نیز از برگزارکنندگان رویداد ملی زیست عفیفانه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تقدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید:

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha