امام جمعه کرمانشاه: فلسفه تشکیل حکومت و نظام اسلامی خدمت به مردم است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خدمت به مردم را بالاترین جایگاه دانست و با بیان اینکه اساس و فلسفه تشکیل حکومت و نظام اسلامی، خدمت به مردم است، گفت: اساس کار حکومتی خدمتگزاری مردم است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آیت الله مصطفی علما در دیدار مدیرکل و مسوولان تأمین اجتماعی استان با تجلیل از دستگاه‌هایی که خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند، افزود: سخنان زیبا و امیدوارکننده‌ای در حوزه تامین اجتماعی شنیدیم امیدوارم این سخنان به صورت عملی هم به مردم ارایه شود.

وی اظهار کرد: مردم باید احساس کنند مرجعی و مأمنی برای امرار معاش هست و این امیدواری ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آن چه کارهای ما را ماندگار می‌کند و باعث امنیت و آرامش در جامعه می شود روحیه خدمتگزاری مسوولان است زیرا خدمت به مردم جزو سیره معصومین (ع) بوده است.

خدمت به مردم نقطه قوت نظام و سربلندی مسوولان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار «علی صادقی» مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد امام (ره) کشور، از خدمت به محرومان به عنوان سربلندی مسوولان یاد کرد.

آیت الله علما اظهار داشت: خدمت به مردم به گونه‌ای که گره‌ای از مشکلات و تنگناهای آنان بگشاید، نقطه قوت نظام و سربلندی مسوولان است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان از خدمات و تلاش‌های صادقانه مدیران و کارکنان خدوم کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر کرد.

قبل از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه علی صادقی به ارایه گزارشی از برنامه جاری دستگاه متبوع خود پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha