محرم کجا برویم؛ حرم عبدالعظیم (ع) میزبان سوگواران سید و سالار شهیدان

شهرری - ایرنا - به مناسبت فرار رسیدن ماه محرم و سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری و سینه زنی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، مراسم سوگواری ماه محرم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، از سه شنبه ۲۷ تیر ماه به مدت ۱۰ شب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی آیت الله سید احمد حسینی خراسانی و سه شب آخر توسط حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت این بارگاه ملکوتی و مرثیه خوانی ذاکر آل الله حاج احمد زمانی به مدت ۱۳ شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) در این حرم مطهر برگزار می شود.

در این ایام مراسم مرثیه خوانی به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران با وفایش بعد از نماز ظهر و عصر نیز برگزار می شود.

محرم کجا برویم؛ حرم عبدالعظیم (ع) میزبان سوگواران سید و سالار شهیدان

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، مقدم همه عاشقان آل الله به این ویژه برنامه ها را گرامی می دارد.

بر اساس این گزارش مراسم زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت فرا رسیدن محرم صبحها از ساعت هفت با سخنرانی حجت الاسلام عرفاتی و حجت الاسلام و المسلمین اخوان از چهارشنبه ۲۸ تیر به مدت ۱۰ روز در مسجد جامع حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha