۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در فریمان خراسان رضوی به ثمر نشست

مشهد-ایرنا- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فریمان گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن شهر فریمان در حال ساخت است که تاکنون ۵۰ واحد مسکونی از این تعداد تکمیل شده است.

سید احسان تحصیلدار تهرانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نهضت ملی مسکن شهر فریمان در قالب ۲۴۰ قطعه زمین ۲ واحدی تعریف شده و ۴۳۰ واحد مسکونی در حال ساخت نیز در مراحل مختلف ساخت از جمله اجرای پی ریزی و یا اجرای سقف هستند.

وی گفت: اجرای طرح های زیرساختی مانند تامین آب، برق و گاز در منطقه نهضت ملی مسکن فریمان ۸۰ درصد پیشرفت داشته است که با تکمیل این طرح ها اسکان شهروندان آغاز می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فریمان ادامه داد: همچنین تامین زمین این طرح در شهر "سفید سنگ" انجام شده و اکنون فرآیند الحاق این قطعه زمین به محدوده شهر در حال انجام است.

تحصیلدار تهرانی اضافه کرد: پروانه ساختمانی برای ساخت در طرح نهضت ملی مسکن در شهر "فرهادگرد" برای ۲۰ قطعه زمین و در شهر "قلندرآباد" برای ۴۹ قطعه زمین صادر شده و هم اکنون منتظر شروع عملیات ساختمانی توسط شهروندان هستیم.

شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفیدسنگ و ۱۲۰ روستای بیش از ۲۰ خانوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha