۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 5426
کد خبر: 85173100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزل و نصب معاون سیاسی در اختیار شخص وزیر کشور است 

تهران - ایرنا - نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: عزل و نصب معاون سیاسی در اختیار شخص وزیر کشور است و ورود عده‌ای از نمایندگان به این موضوع قابل پذیرش نیست 

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره اصرار برخی از نمایندگان برای برکناری معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: اینکه عده‌ای از نمایندگان به موضوع عزل و نصب معاون وزیر ورود پیدا می‌کنند، قابل پذیرش نیست و نباید انجام شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به نمایندگان مبنی بر پرهیز از دخالت در عزل و نصب مدیران دولتی افزود: قوا باید با یکدیگر تعامل داشته باشند نه اینکه در انتصابات هم ورود کنند.

راستینه خاطرنشان کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست که عده‌ای به وزیر فشار بیاورند که معاونش را عوض کند و علناً بخواهند در این باره نظر خود را اعمال کنند.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس پنجشنبه هفته گذشته - ۲۲تیر- در قم اعلام کرد که قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است. با این وجود وی سه روز بعد در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس رفتاری متناقض با سخنان خود داشت و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره برکنار معاون سیاسی وزیر کشور گفت که به وزیر کشور اعلام کرده مهلت زمانی برای برکناری معاون سیاسی به اتمام رسیده است؛ اگر این قول وزیر کشور انجام نشد، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس پیگیری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha