امسال تعداد مجروحان تصادفات فارس ۱۴ درصد افزایش یافت

شیراز-ایرنا-رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات در سطح این استان طی بهار امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

محمد جواد مرادیان سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان خردادماه امسال عوامل اورژانس در سطح فارس ۱۵ هزار و ۸۷۸ مورد ماموریت برای رسیدگی به مجروحان تصادفات انجام داده اند.

وی ادامه داد: در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ اما ۱۳ هزار و ۳۱۹ مورد ماموریت تصادفات در این استان انجام شده است که مقایسه آمارها نشان از رشد ۱۹ درصدی ماموریت های امدادی تصادفات توسط اورژانس فارس در سال جاری دارد.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در ادامه با بیان اینکه تعداد مصدومان این استان ناشی از تصادف در بهار امسال ۱۴ درصد افزایش داشته است گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان خردادماه امسال ۱۷ هزار و ۸۱۷ نفر در تصادفات استان فارس مجروح و مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ اما ۱۵ هزار و ۵۸۸ نفر در تصادفات این استان مجروح شدند که مقایسه آمار نشان از رشد ۱۴ درصدی تعداد مجروحان در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال ۱۴۰۱ دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha