دستگاه‌های برتر در محور «دولـت هوشـمند» معرفی شدند

تهران- ایرنا- نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اسامی دستگاه‌های برتر و افراد برگزیده در این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در مراسم اختتامیه جشنواره فاوا که با حضور «میثم لطیفی»، معاون رییس جمهور، «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وزارت ارتباطات و تعدادی از مدیران حوزه فاوا در محل سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد؛ برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

جشنواره امسال در قالب چهار محور اصلی شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، پست هوشمند و صنعت فضایی و ۱۴ زیرمحور برگزار و به برگزیدگان تندیس جشنواره و لوح تقدیر اعطا شد.

دستگاه‌های برتر در محور «دولت هوشمند»

در بیانیه هیات داوران، هدف از انتخاب این محور، «ترویج و معرفی خدمات الکترونیکی و خدمات هوشمند دستگاه‌ها، محور دولت هوشمند در چهار زیر محور پنجره واحد خدمات، مرکز ملی تبادل، خدمت هوشمند و مشارکت الکترونیک» اعلام شده بود.

براین اساس اسامی دستگاه‌های برتر در محور دولت هوشمند معرفی شدند:

در زیر محور «مرکز ملی تبادل اطلاعات» به ترتیب وزارت کشور، سازمان ثبت‌احوال و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حائز مقام اول تا سوم شدند.

در بخش «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» سازمان تأمین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و وزارت آموزش‌وپرورش رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این جشنواره، در برخی از زیر محورها باتوجه‌به میزان بلوغ فناوری، محصول یا خدمات ارائه شده، با نظر هیات داوران رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان از رتبه دوم آغاز شده بود. بنابراین در زیر محور «مشارکت الکترونیک» سازمان بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی دوم و سوم شدند و بدین ترتیب رتبه نخست اعلام نشد.

در این جشنواره، در برخی از زیر محورها باتوجه‌به میزان بلوغ فناوری، محصول یا خدمات ارائه شده، با نظر هیات داوران رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان از رتبه دوم آغاز شد. بنابراین در زیر محور «مشارکت الکترونیک» سازمان بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی دوم و سوم شدند و بدین ترتیب رتبه نخست اعلام نشد.

نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از وقفه‌ای چند ساله در برگزاری که به دلیل شیوع بیماری کرونا بود، مجدد با شعار «ایران هوشمند و متصل» برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha