۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85174895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم رزمایش حزب الله، فرمانده صهیونیست را به هذیان گویی وادار کرد

تهران - ایرنا - در حالی که بحرانها رژیم صهیونیستی را از هر سو فرا گرفته و اختلاف و نافرمانی در رده های مختلف ارتش این رژیم درحال افزایش است، یک ژنرال صهیونیست در واکنش به انتشار ویدئوی اخیر حزب الله لبنان که حمله به شهرک صهیونیست نشین «الجلیل» و مناطق تحت اشغال رژیم اسرائیل را شبیه‌سازی کرده بود، مدعی شد که نظامیان صهیونیست توان مقابله را دارند.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری "آی۲۴" رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به نقل از یکی از فرماندهان نظامی تیپ گولانی ارتش این رژیم بدون اشاره به نام اعلام کرد که ویدئوی اخیر منتشر شده حزب الله که حمله به شهرک صهیونیست نشین الجلیل و مناطق تحت اشغال اسرائیل را شبیه سازی کرده، یکی دیگر از - به زعم او- اقدامات تحریک آمیز و بی نتیجه حزب الله است.

حزب‌الله لبنان یکشنبه شب با انتشار ویدئویی ۶ دقیقه‌ای مراحل حمله مقاومت به یک مقر نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل را شبیه‌سازی کرد.

به رغم این که هر روز اخبار مختلفی از نافرمانی در رده های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می شود و به معضلی لاینجل برای سران تل آویو منجر شده، این فرمانده صهیونیست مدعی شد که چنین رویارویی با حزب الله در صورت وقوع، به دلیل به زعم او توانمندی های برتر ارتش رژیم اسرائیل به ویژه یگان گولانی که علاوه بر یگان های زبده و پیاده در زمره قوی ترین یگان های نخبه و پیاده طبقه بندی می شود، به ناچار در خاک لبنان (و نه مناطق اشغالی) رخ خواهد داد.

در حالی که نظامیان نخبه ارتش رژیم اسراییل چند روز پیش نتوانستند بیش از دو روز عملیات تجاوزکارانه خود را در اردوگاه جنین ادامه بدهند و مجبور به عقب نشینی شدند، این فرمانده صهیونیست مدعی شده که برخورداری رژیم صهیونیستی از سلاح های پیشرفته و خودروهای زرهی و تانک های با کارایی بالا از جمله تانک مرکاوا از سال ۲۰۰۸ به یکی از نمادهای تیپ گولانی تبدیل شده و دست بالاتر را به این رژیم در هرگونه درگیری احتمالی خواهد داد!.

وی بدون اشاره صریح به گستره تمردها و شکاف های موجود میان بخش های مختلف ارتش رژیم اشغالگر در هفته های اخیر در اعتراض به لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی کابینه این رژیم، مدعی شد که ارتش رژیم اسراییل برای هرگونه نبردی آمادگی کامل دارد و در برابر تهدیدات، یکپارچه است و این یک توهم است که کسی فکر کند، بدلیل بحران سیاسی، ارتش ضعیف شده است. انگیزه و روحیه رزمی نظامیان ما بسیار بالا است و ما اخیراً برای بهبود شرایط خدمت نظام نیز اقداماتی انجام داده ایم.

شبکه صهیونیستی آی۲۴ به این موضوع اشاره کرد که یگان گولانی در همه جنگ های رژیم اسرائیل علیه کشورهای عربی شرکت داشت و در سال ۱۹۶۷ نقش مهمی در اشغال بلندی های جولان، کرانه باختری و شبه جزیره سینا برای این رژیم ایفا کرد اما در عین حال به شکست های ارتش رژیم صهیونیستی در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ از حزب الله لبنان و شکست های پی در پی آن از مقاومت فلسطین در سال های اخیر نکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha