مهمترین راهکار مقابله با دشمن جهاد خدمت است

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جهاد خدمت مهمترین راهکار برای مقابله با نقشه‌های دشمن است و ما باید با تمام توان و هر ابزار و وسیله‌ای که در دسترس هست برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد شفائی روز پنجشنبه در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان تفتان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: از زمان رحلت پیامبر اکرم(ص) تا قیام امام حسین علیه السلام اتفاقات بزرگی در جهان اسلام رقم خورد که موجب آن شد تا بهترین بنده خدا یعنی حضرت اباعبدالله برای دفاع از دین الهی جان خود و خانواده خویش را فدا کند.

وی افزود: قیام امام حسین علیه السلام بسیار ارزشمند بود به گونه ای که این حرکت موجب بیداری اسلام و رسوایی یزید و یزیدیان شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در حرکت تاریخی حضرت اباعبدالله ۲ جریان در مقابل همدیگر قرار گرفتند؛ در یکسو جریان حق و در سوی دیگر جریان باطل بودند که هر کدام آن ها میراث دار جریان خوبی و جریان پلیدی تاریخ بودند.

وی تصریح کرد: نبرد حق و باطل از ابتدای تاریخ وجود داشته و تا انتهای آن ادامه خواهد داشت؛ مهم در این مسیر این است که ما با شناخت صحیح از حق در مسیر آن و در جبهه درست قرار بگیریم.

سردار شفائی افزود: امروز جریان باطل با تمام توان و ظرفیت در مقابل ما قرار گرفته و با جنگ ترکیبی که علیه ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی راه انداختند به دنبال توقف حرکت ارزشمند انقلاب می باشند.

وی بیان کرد: به لطف الهی و رهبری رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی نقشه های دشمنان همچون گذشته نقش بر آب شد و آن ها نتوانستند به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما باید خود را همواره آماده و محیای مقابله با دشمن و نقشه‌های آن بکنیم؛ دشمن علاوه بر تلاشی که برای تاثیرگذاری بر مردم ما دارد، امروز ما می بینیم که این مردم عزیز به ویژه مردم سیستان و بلوچستان بسیار انقلابی هستند.

وی تاکید کرد: جهاد تببین و جهاد خدمت اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha