۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85175595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع دو حمله تروریستی در شمال غرب پاکستان سه کشته برجای گذاشت

اسلام‌آباد - ایرنا - انفجار انتحاری روز پنجشنبه در منطقه «خیبر» واقع در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان یک کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشت. همچنین تیراندازی نیمه شب گذشته افراد ناشناس به سمت نیروهای پلیس در شهر پیشاور، به کشته شدن دو نیروی پلیس و جراحت دو نفر دیگر از آنها منجر شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از شبکه‌های خبری پاکستان، حادثه امروز به صورت حمله عناصر تروریستی در نزدیکی یک مرکز پلیس و سپس انفجار انتحاری در حوالی بازار اصلی شهر خیبر صورت گرفت.

در این عملیات انتحاری یک نیروی پلیس کشته و دست کم ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز را برعهده نگرفته است.

شب گذشته نیز افراد ناشناس با تیراندازی به سمت پاسگاه نیروهای پلیس در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا، موجب کشته شدن دو نفر از نیروهای پلیس و مجروح شدن دو نفر دیگر از آنها شد.

سه‌شنبه گذشته نیز حمله انتحاری در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا پاکستان ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

حوادث تروریستی طی دو سال اخیر به طور بی سابقه‌ای در پاکستان شدت یافته است. طی یکسال گذشته گروه تحریک طالبان پاکستان مسوولیت بسیاری از عملیات‌های بمب‌گذاری و انتحاری را در پیشاور و دیگر مناطق ایالات خیبرپختونخوا و بلوچستان را برعهده گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha