پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه رونمایی شد

کرمانشاه - ایرنا - پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، مدیران، فرماندهان نظامی و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در آیین رونمایی از این پوستر که در سرسرای مجموعه بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در قالب ۱۳ بخش و با ۱۴ عنوان موضوعی در سطح استان برگزار می شود.

«محمدهادی صحرایی» با اشاره به تعریف ۶ رویداد فرهنگی در سال جاری برای کرمانشاه، اظهار کرد: سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز، رویداد ۲۱ تیر ماه به عنوان روز حجاب و عفاف، ۱۷ مرداد روز خبرنگار، هفته بسیج، دهه بصیرت و دهه فجر از جمله رویدادهایی هستند که برای توجه بیشتر به کرمانشاه و تولید محتوا جهت معرفی بهتر این استان تعریف شده است.


وی یادآور شد: از ۶ موضوع رویدادها، تنها آثار چهار رویداد نخست که در بازه زمانی جشنواره قرار دارند مورد پذیرش و داوری قرار می‌گیرند.

صحرایی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مرحله استانی جشنواره ابوذر را تا قبل از بهمن ماه جاری در استان برگزار کنیم و همچنین آثار برتر جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha