۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85176281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم سنندج هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند

۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85176281
مردم سنندج هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند

سنندج- ایرنا- مردم متدین و نمازگزار سنندج در مسجد جامع این شهر تجمع و هتاکی به قرآن کریم را در سوئد محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران سنندجی امروز پیش از برگزاری خطبه های نماز جمعه در صحن قدیم مسجد جامع سنندج تجمع و اهانت به قرآن کریم را در سوئد برای دومین بار طی چند هفته اخیر، محکوم کردند.

نمازگزاران با تکبیرهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله(ص)، مرگ بر منافق و اسراییل عدوالله، اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم و از دشمنان ابراز انزجار کردند.

نمازگزاران از سران و ملت‌های کشورهای اسلامی خواستند با قدرت در برابر هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد بایستند تا چنین جسارت‌هایی تکرار نشود.

مردم سنندج هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند

امام جمعه موقت سنندج نیز در این مراسم گفت: بزرگترین سند مسلمانان برای دفاع از دیانت و اصالت خود، قرآن کریم است و امروز می بینیم برخی کشورهای اروپایی به ویژه سوئد به نیابت از اسرائیل به قرآن توهین می‌کنند.

ماموستا معروف خالدی ادامه داد: دشمنان بدانند خداوند حافظ و پاسدار قرآن است و نمی‌توانند هیچ آسیبی به این معجزه پیامبر اسلام وارد کنند.

وی با بیان اینکه جبهه کفر در برابر حقیقت اسلام قرار گرفته است، تاکید کرد: تفرقه کشورهای اسلامی باعث این جسارت شده اما با تدبیر ایران، اتحاد جامعه اسلامی در حال شکل گیری است.

امام جمعه موقت سنندج بر لزوم حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی در برابر دشمنان تاکید کرد و خواستار کنار گذاشتن اختلافات شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha