مردم ارومیه‌ هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند

ارومیه - ایرنا - نمازگزاران ارومیه‌ای پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به اهانت به قرآن سوزی و هتک حرمت مقدسات دین اسلام راهپیمایی کرده و توهین به کتاب آسمانی مسلمانان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران پس از اقامه نماز از مسیر از مصلای امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان با در دست داشتن پلاکاردهایی راهپیمایی کرد و انزجار خود از مدعیان دروغین حقوق بشر و هتک حرمت قرآن کریم را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی اهانت به قرآن کریم را نشانه عجز و ناتوانی دشمنان و در راس آنها رژیم صهیونیستی و همتایانش دانسته و تاکید کردند: در سالیان اخیر و به کرات در کشورهای چون فرانسه، سوئد و انگلیس یا به اهل بیت عصمت و طهارت ()ع) یا به پیامبر اسلام (ص) اهانت شده و یا با سوزاندن قرآن کریم چهره پلید خود را نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه دنیا نشان دادند.

مردم ارومیه‌ هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند

نمازگزاران با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسراییل مسیر راهپیمایی را طی کردند.

راهپیمایی نمازگزاران شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر ایران اسلامی در اعتراض به هتک حرمت کتاب آسمانی قرآن در کشورهای مدعی روشنفکری پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، برای چندمین بار متوالی در سالیان اخیر همواره قرآن کریم و اهل بیت (ع) مورد هجمه دشمنان قرار گرفتند و این بار با قرآن سوزی.

مردم ارومیه‌ هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند

پناهنده عراقی‌الاصل که هشتم تیر در مقابل مسجد استکهلم سوئد با اهانت به قرآن کریم، ‌آن را آتش زده بود، بار دیگر با حمایت پلیس سوئد در مقابل سفارت عراق در استکهلم ضمن توهین به قرآن کریم، پرچم عراق را نیز آتش زد.

این اقدام خشم مسلمانان ساکن استکهلم را در پی داشت و امروز نیز نمازگزاران در نقاط مختلف کشور به این موضوع اعتراض کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha