۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 85176827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی پزشکی در روستای داودآباد قرچک برگزار شد

قرچک - ایرنا - بخشدار مرکزی قرچک اعلام کرد: بیست و یکمین مرحله از اردوی جهادی پزشکی به همت گروه‌ کاظمی آشتیانی روز جمعه در روستای داودآباد از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شد.

مجید قیصرپناه روز شنبه در باره عملکرد این اردوی جهادی پزشکی که در مدرسه شهید امیرهوشنگ داودآبادی روستای داودآباد قرچک برپا شده بود به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای اردوهای جهادی با هدف برخورداری اقشار کم‌برخوردار جامعه از خدمات رایگان درمانی برگزار می‌شود که طی ۱۴ ماه گذشته، این خدمات در ۲۱ مرحله به اجرا در آمد و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از این خدمات رایگان برخوردار شدند.

وی افزود: در این اردوی جهادی یک روزه، خدماتی از جمله ویزیت پزشک، اهدای داروی رایگان، غربالگری قندخون و فشار خون، مشاوره روانشناسی، غربالگری پاپ اسمیر و سرطان پستان، خدمات پاراکلینیک شامل سرم تراپی، نوارقلب و ...، انجام آزمایش های هماتولوژی، بیو شیمیایی و ادراری، آموزش بهداشت و سبک زندگی، متخصص پوست همراه با دارو، متخصص داخلی و متخصص زنان و زایمان ارائه شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در این اردوی جهادی پزشکی داروها و عینک مورد نیاز بیماران به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه شد.

قرچک، شهرستانی تک بخشی است که با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد ۸ روستا دارای شورای اسلامی و دهیاری است و ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در این مناطق سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha