۲ هزار میلیارد ریال طرح مسئولیت های اجتماعی نفت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

گچساران- ایرنا- مدیر عامل شرکت بهره برداری بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از ۱۲۱ طرح عمرانی در قالب مسئولیت های اجتماعی نفت با اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم در مناطق مختلف این استان اجرا شد.

غلامرضا کمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۳۶ طرح مسئولیت های اجتماعی نفت در قالب مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در این استان آغاز شد که تاکنون ۱۲۱ طرح به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۲۱۵ مورد از این طرح ها با اعتباری بیش از چهار هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

کمالی ابراز کرد: این طرح ها شامل ۱۳۸ طرح عمران روستایی (طرح هادی)، ۷۸ طرح ورزشی، ۵۲ مورد آموزشی، ۲۵ طرح آبرسانی، ۱۵ طرح در حوزه راه، ۱۳ پروژه بهداشتی و ۱۵ پروژه در سایر بخش ها بوده است.

وی اظهار کرد: ۶۰ طرح عام المنفعه در دور دوم سفر استانی هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

کمالی ادامه داد: این طرح ها با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در قالب ۲۷ طرح هادی روستای، ۲۵ طرح نوسازی مدارس، چهار طرح ورزشی، سه طرح فرهنگی، یک پروژه بهداشتی بوده است.

وی ابراز کرد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های مسئولیت های اجتماعی نفت در این استان در سفر های استانی ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

کمالی با بیان اینکه ۶۵۰ هزار بشکه نفت روزانه در گچساران تولید می شود افزود: ۱۷ درصد نفت کشور و ۲۲ درصد نفت مناطق جنوب در گچساران تولید می شود .

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای ۲۳ میادین بزرگ نفتی است که از این تعداد ۱۶ میادین فعال است.

بیش از ۸۵۳ حلقه چاه نفت در گچساران وجود دارد و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توان تولید روزانه یک میلیون و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گاز را در کشور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha