اسکندری: برخی تمایل ندارند تا در بیلیارد بمانم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: شاید خیلی از دوستان تمایلی برای حضورم در فدراسیون ندارند و من هم اصراری برای ماندن ندارم.

به گزارش ایرنا، هاشم اسکندری پس از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات تعلیق نشد و قرار است تا یکماه و نیم دیگر برگزار شود. ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و نهادهای نظارتی شاید خیلی از دوستان تمایلی برای حضورم در فدراسیون نداشتند.

وی افزود: در این مدت که در خدمت فدراسیون بودیم با افتخار هم در حوزه فرهنگی زبانزد تمام فدراسیون‌ها بودیم و در حوزه قهرمانی بیش از ۱۳۵ مدال کسب کردیم. افرادی در مجمع تعصب به خرج می‌دهند و خودم هم برای ادامه تحت فشار بودم. به حرمت اعضای مجمع ایستادم تا در رابطه با این رشته تصمیم بگیرند تا یکماه و نیم دیگر برگزار شود و اگر مشکلی هست، برطرف کنند.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل تایید صلاحیت نشدنم چیست و هیچ کسی با من در این زمینه صحبت نکرده است. من اعتقادی به این ندارم که اگر دخالتی شود، فدراسیون تعلیق خواهد شد و اجازه هم نمی‌دهم این اتفاق بیفتد. بررسی کنید ما یکی از فدراسیون‌های خوب و موفق آسیا و زیر نظر کمیته بین‌المللی المپیک بودیم. بهتر است برخی از دوستان درباره برخی از موارد مطالعه کنند. من کرسی آسیایی دارم و نایب رئیس افتخاری جهان هستم و تمام تلاشم را کردم و نامه زده‌ام تا این اتفاق نیفتد. دوستانه این موضوع حل می‌شود و طبق قوانین عمل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع مانند دوی امدادی است. من از خدایم بود مشکلات حل شود و اصراری برای ماندن ندارم. اگر فرد دیگری می‌توانست کمک کند و فراتر برود و برای این رشته بهتر باشد، من اصراری برای ماندن ندارم. اعضای مجمع از من خواستند تا بمانم. ضمن احترامی که برای افرادی که ثبت نام کردند و قائل هستم، اعضای مجمع احساس کردند که این نامزدها نمی‌توانند برای این کرسی را ادامه دهند و برای ورزش مثمر ثمر باشند. واقعیت این است و امیدوارم در یکماه و نیم مشکلات را حل کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha