استاندار فارس: مظلومیت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) ثبت شود

شیراز-ایرنا- استاندار فارس با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم حادثه حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: منطق،عقل و تدبیر حکم می‌کند در هر مناسبتی و با استفاده از هر فرصت و ابزاری از جمله برگزاری همایش‌ها،بزرگداشت‌ها و تجلیل‌ها، این واقعه مهم در تاریخ ثبت شود تا هم مظلومیت شهدا و حادثه دیدگان و هم جنایت ظالمان بیش از پیش بیان شود و ماندگار بماند.

به گزارش شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در نشست مشترکی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برخی دیگر از مسئولان استانی و به منظور بررسی وضعیت حادثه دیدگان جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، در حضور جمعی از حادثه دیدگان این واقعه تشکیل شد، تاکید کرد: باید هر کدام از دستگاه‌ها، وظیفه و نقش خود را به نحو احسن در مقابل مجروحان این حادثه تروریستی اجرا کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای وقوع این حادثه تلخ، همه دستگاه های متولی در حد توان و اختیارات خود به بازماندگان و حادثه دیدگان توجه کردند.

استاندار فارس: مظلومیت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) ثبت شود

نماینده عالی دولت در فارس بر لزوم رعایت شان و حفظ حرمت افراد تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی که در مقابل این حادثه دیدگان عزیز مسئول است، یکی از مدیران خود را برای رسیدگی مستقیم و بی‌واسطه به مشکلات این عزیزان معرفی کند؛ در استانداری نیز مدیرکل امنیتی به نیابت از استاندار مسئول پیگیری رفع مشکلات این عزیزان است.

ایمانیه به مباحث مطرح شده از سوی برخی حاضران مبنی بر هزینه‌های درمان و محل اسکان حادثه دیدگان واکنش نشان داد و اظهارکرد: درمان این بزرگواران با محوریت معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس پیگیری شود و سایر مواردی که خارج از توان بنیاد است با هماهنگی، در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با پرداخت هزینه از جانب استانداری فارس انجام شود.

وی ادامه داد: در خصوص اسکان نیز از همه ظرفیت‌های موجود شیراز به هر نحو ممکن استفاده شود.

استاندار فارس: مظلومیت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) ثبت شود

به گزارش ایرنا، حمله تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ فردی مسلح به زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت ۱۳ نفر و مجروح شدن ۳۰ نفر از هموطنان منجر شد. این اقدام که مسئولیت آن را گروهک تکفیری داعش برعهده گرفت، موجی از محکومیت در سطح ملی و بین‌المللی را در پی داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha