۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85177335
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی به ۴۶ روستای چوار ۷۸/۵ درصد پیشرفت دارد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام از پیشرفت ۷۸.۵ درصدی طرح جهاد آبرسانی به ۴۶ روستا در دو مجتمع آبرسانی روستایی مورت و چشمه رمضان از توابع شهرستان چوار خبر داد و گفت: این پروژه هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ناصری روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی پنج هزار و ۵۱۲ نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

وی افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به این تعداد روستا شامل احداث ۹ باب مخزن ذخیره بتنی به حجم ۱۷۵۰ متر مکعب، اجرای خط انتقالی بطول ۴۱ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع بطول ۴۵ کیلومتر ، تجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب واقع در تنگ حمام ، تهیه و نصب سیستم تصفیه آب به روش گوگردزدایی ، نیرو رسانی به چاه های تنگ حمام بطول ۱۰ کیلومتر، احداث ۴ باب چاهک پمپاژ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تاکید کرد: این پروژه با استفاده از اعتبارات آبرسانی به مجتمع های آب روستایی و همچنین اعتبارات محرومیت زدایی جهاد آبرسانی اجرا و با بهره برداری از این طرح هزار و ۴۷۳ خانوار تحت پوشش آبرسانی قرار می گیرند.

ناصری اجرای طرح جهــاد آبرســانی را فرصــتی بزرگ بـرای خدمـت بـه روسـتاییان دانست و یادآور شد: این طرح بزرگ با مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب توسط مشترکان اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی دقیق داشته تا در شرایط تنش آبی با مشکل مواجه نشویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha