۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85177368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده گوشتی بدون مجوز در گناباد کشف شد

گناباد-ایرنا- رییس شبکه دامپزشکی گناباد اظهار داشت:‌ یک دستگاه کامیون حامل ۲ هزار و ۵۶۰ قطعه مرغ زنده گوشتی بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی که در جاده کاخک به روستای استاد این شهرستان در حال حرکت بود با همکاری ماموران انتظامی توقیف و این اقلام از آن کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گناباد دکتر محمد متقی روز شنبه ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه ای، از الزام اخذ مجوز بهداشتی دامپزشکی برای حمل چنین محموله هایی خبر داد و گفت:‌ با هر گونه موارد حمل اقلام دام و طیور به صورت غیر مجوز برخورد می شود.

وی اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی و مراجع قضایی شهرستان گناباد برای جلوگیری از حمل غیر مجاز محموله های مرتبط با حوزه دامپزشکی وجود دارد.

گناباد با تولید سالانه ۲ هزار و ۲۰۶ تن تخم مرغ، ۶۳ هزار و ۵۰۰ تن شیر، ۲ هزار و ۱۵۹ تن گوشت قرمز و ۱۳ هزار و ۲۱۶ تن گوشت مرغ به ترتیب رتبه های اول، دوم، سوم و چهاردهم استان خراسان رضوی را در این بخش ها دارد.

۳۰۰ هزار واحد دامی متشکل از ۱۸ هزار راس دام سنگین و ۱۲۰ هزار راس دام سبک، ۴۰۰ واحد گاوداری، ۱۶۰ واحد پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار، ۱۲ واحد تولیدی مواد لبنی و خوراک دام و طیور و بسته بندی گوشت مرغ و ۶ کشتارگاه طیور و دام سنگین در گناباد فعال است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha