۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85177423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانداردیلم: هفته دولت فرصت مغتنم در ارایه عملکرد نظام به مردم است

گناوه - ایرنا - فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت دیلم گفت: هفته دولت فرصتی مغتنمی جهت ارائه عملکرد شفاف دولت و نظام توسط مسئولان به مردم شریف و نجیب است.

به گزارش ایرنا، محمد اسدی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با دستور کار برنامه‌ریزی و هماهنگی اولیه گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی،مدیران ادارات و کمیته‌های ستاد به منظور امکان ارائه مطلوب عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان دیلم اهتمام و توجه ویژه داشته باشند.

وی اعزود: به منظور گرامیداشت و هرجه باشکوه تر هفته دولت، در این نشست کمیته‌های ده‌گانه تشکیل و روسای آنها انتخاب می‌شود.

فرماندار دیلم تصریح کرد: تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در بخش امام حسن، استفاده از ظرفیت فضای مجازی،نشست با مردم، تشکیل میز خدمت، ارزیابی عملکرد ادارات شهرستان، تجلیل از کارمندان نمونه، دیداربا خانواده معظم شهدا ایثارگران آزادگان و جانبازان، سرکشی از مددجویان تحت نهادهای حمایتی از جمله برنامه‌های شاخص ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دیلم است.

وی در ادامه با اشاره به خشکسالی‌های مکرر و تاثیر آن بر برق رسانی به بخش مختلف از جمله صنعت و خدمات،عنوان کرد: صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از این امر باید جدی گرفته شود و همه ادارات نیز باید در این موضوع نهایت همراهی را داشته باشند.

رئیس شورای اداری دیلم تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی با توجه به قدرت فراگیری آن در میان مردم، می‌تواند نقش موثری در کاهش مصرف برق داشته باشد که در این راستا شرکت توزیع برق باید از این ظرفیت، نهایت بهره را ببرد.

در این نشست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دیلم منصوب شد و مسئولان کمیته‌های ده‌گانه متشکل از کمیته شاهد و ایثارگر، ورزش و جوانان، کودک و نوجوان، امور بانوان و خانواده، فرهنگی،هنری و مذهبی، تدارکات و پشتیبانی و فضاسازی شهری، تشریفات ،حراست و امنیت، تدوین پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، تبلیغات و اطلاع رسانی و روستایی عشایری تعیین شدند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha