۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85177600
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهر جدید عالیشهر ۲ هزار و ۱۸۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در دست احداث دارد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: در این شهر جدید اکنون ۲ هزار و ۱۸۲ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است که به طور متوسط پیشرفت فیزیکی ۵ تا ۷۰ درصد دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جهانبش تل‌اشکی در نشست بررسی اجرا طرح نهضت ملی مسکن در عالشهر اظهار کرد: از مجموع ۱۳ پروژه طرح نهضت ملی مسکن اکنون ۹ پروژه آن فعال و در مراحل مختلفی از زیرسازی تا سفت کاری در دست احداث است.

وی افزود:با وجود شرایط گرم و نامساعد جوی روند اجرا پروژه نهضت ملی در عالیشهر متوقف نشده و در برخی از پروژه ها فرایند احداث حتی در طول شب با جدیت در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تصریح کرد: تنها مانع در اجرا پروژه همکاری نکردن برخی از متقاضیان در تامین به موقع آورده است که انتظار داریم با هدف شتاب بخشی به اجرا پروژه این مهم در بازه زمانی مقرر فراهم شود.

تل‌اشکی افزود: پروژه طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از رویکردهای راهبردی دولت سیزدهم در اولویت نخست شرکت شهر جدید عالیشهر قرار دارد و در همین راستا تمام ظرفیت ها برای اجرا پروژه با سرعت و شتاب قابل قبول محقق شده است.

وی گفت: این شهر جدید اکنون آماده اجرا مرحله واگذاری زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت است.

تل‌اشکی ادامه داد: در مرحله نخست واگذاری زمین‌های یاد شده ۴۱ زمین رایگان به متقاضیان واگذار شده و مابقی زمین ها پس از آماده سازی در مرحله های بعدی طرح به افراد واجد شرایط اهدا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha