۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85177670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروج مرغ از ایلام به دستور دادستان ممنوع شد

۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبر: 85177670
خروج مرغ از ایلام به دستور دادستان ممنوع شد

ایلام - ایرنا - دادستان ایلام گفت: خروج مرغ از استان با توجه به نیاز مردم به این ماده خوراکی پرمصرف ممنوع شد.

«عبدالوهاب بخشنده» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور ایجاد ثبات و آرامش در بازار عرضه و تقاضای مرغ، خروج این ماده پرمصرف خوراکی از استان ایلام ممنوع است.

وی افزود: با توجه به کمبود مرغ و نیاز مبرم مردم به خرید آن از یک سو و سوءاستفاده دلالان در بی ثباتی عرضه و تقاضا و ایجاد نوسان قیمت از سوی دیگر دستور خروج مرغ به خارج از استان ایلام صادر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: با توجه به وضعیت بازار ‌و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مرغ دستور و تصمیم جلوگیری از خروج مرغ اتخاذ شده است.

وی از همه واحدهای تولیدی، توزیع کنندگان و فروشندگان خواست در راستای حفظ حقوق عامه، در این رابطه همکاری و همراهی لازم را مسئولان مربوطه از جمله دستگاه قضا داشته باشند.

بخشنده ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی موجود در جامعه، ثبات در بازار کالاهای اساسی‌ و مایحتاج عمومی مردم و در دسترس بودن این اقلام رویکرد پیشگیرانه دادستانی و در زمره وظایف و اولویت اصلی دستگاه قضا است.

دادستان تحقق این موضوع را انتظار به حق عموم دانست و تاکید کرد: دستگاه قضا در اجرای احقاق حقوق عامه هیچ گونه مماشاتی با هیچ متخلفی ندارد و با متخلفان مطابق قانون برخورد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha