نقص فنی دلیل تخریب جزئی ساختمان اورژانس کبودرآهنگ بود

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تخریب بخشی از سازه ساختمان جدید اورژانس کبودرآهنگ برای رفع مشکلات فنی بوده است.

علیرضا توقیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به پخش کلیپی مبنی بر ریزش ساختمان اورژانشس شهرستان کبودراهنگ افزود: به دنبال بررسی صورت گرفته توسط ناظر طرح و محرز شدن وجود قوس در یکی از دهنه ها، ناظر طرح بر ضرورت تخریب این دهنه. بازسازی دوباره آن تاکید می کند.

ظرف شبانه روز گذشته کلیپی مبنی بر ریزش ساختمان اورژانس شهرستان کبودرآهنگ و با بازتاب وسیعی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست که واکنش هایی را از سوی کاربران داشت.

وی اضافه کرد: در این راستا پیمانکار این طرح اقدام به تخریب دهنه کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: یکی از رویکردهای وزارت بهداشت به منظور ارائه خدمات بهینه به مراجعان توسعه اورژانس پیش بیمارستانی با ایجاد بخش سرپایی، تحت نظر و سرم تراپی و الحاق آن به بیمارستان های قدیمی است.

توقیری افزود: تاکنون نسبت به توسعه اورژانس علیمردایان نهاوند و امام حسین(ع) ملایر اقدام شده است.

وی اضافه کرد: توسعه بخش اورژانس امام رضا(ع) کبودرآهنگ و مهر ملایر نیز در دست اجرا است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاکنون برای ایجاد ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ بیش از ۵۰۰ تن بتن ریزی صورت گرفته است.

توقیری تاکید کرد: در عملیات های عمرانی تخریب و بازسازی یکسری بخش های مغایر با اصول مهندسی، امری طبیعی است.

وی گفت: اورژانس جدید بیمارستان امام رضا کبودرآهنگ در زمینی به وسعت ۱۶۰۰ متر مربع و در یک طبقه در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: این طرح دارای ۳۶ ستون افقی با سازه بتنی است که بخشی به وسعت ۴۰ متر از دهنه واقع بر روی یک سازه به علت وجود قوس توسط پیمانکار تخریب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha