۲ مرداد ۱۴۰۲، ۵:۲۴
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85178687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ست‌کیچ: تنیس ایران ظرفیت بالایی دارد/ کار برای صعود به پیش‌مقدماتی جهانی سخت است

تهران- ایرنا- تنیسور بوسنیایی و حریف تمرینی جوکوویچ که برای کمک به ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های دیویس کاپ به تیم ملی ایران ملحق شده است، گفت: تنیس ایران ظرفیت بالایی دارد اما کار برای صعود به پیش‌مقدماتی مسابقات جهانی سخت است.

به گزارش ایرنا، ست‌کیچ که برای کمک به تیم ملی ایران در رقابت‌های دیویس کاپ حضور یافته با اشاره به شرایط خوب موجود، تاکید کرد: پتانسیل و ظرفیت بالایی را در تیم ملی ایران می‌بینم و فکر می‌کنم شرایط خوبی حاکم است. هرچند برای صعود کار بسیار سختی داریم چراکه تیم‌های دیگر نیز با آمادگی و تمام توان به میدان آمده‌اند.

این تنیسور بوسنیایی ادامه داد: جو خوبی در تیم ملی ایران حاکم است و با این شرایط هر روز شانس ما برای موفقیت بیشتر می‌شود. تلاش خواهم کرد تا در موفقیت تیم ملی تنیس ایران سهیم باشم.

حریف تمرینی جوکوویچ گفت: تیم و بازیکنان تنیس ایران را دوست دارم،‌ همه تلاشم این است که بتوانم کمکی کرده باشم و برای همین خودم را به کلمبو رساندم. خوشبختانه فدراسیون تنیس ایران همه امکانات لازم را تدارک دیده و مشکلی از بابت پشتیبانی نداریم و تلاش خواهیم کرد تا به هدفی که داریم،‌ برسیم.

ست‌کیچ: تنیس ایران ظرفیت بالایی دارد/ کار برای صعود به پیش‌مقدماتی جهانی سخت است

گفتنی است رقابت های دیویس کاپ از چهارم تا هفتم مردادماه در شهر کلمبو برگزار می شود که طی آن تیم های تنیس ایران، ویتنام، جزایر پاسفیک، اردن، عربستان، مالزی، سریلانکا و کامبوج در این رویداد حضور دارند. حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، امیرحسین بادی، علی یزدانی و سامیار الیاسی ملی پوشان کشورمان در این رویداد هستند و محمدرضا توکلی و فرشاد صفتی نیز به عنوان سرمربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha