تدوین سند چشم انداز مقطع متوسطه آموزش و پرورش بوشهر

بوشهر - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تدوین سند چشم‌انداز توسعه آموزش متوسطه، افقی برای پیشرفت استان طی پنج سال آینده، بعنوان یکی از اولویت‌های این نهاد به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، علی موحدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه این استان  مهر ماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی می‌شود.

وی افزود: سند چشم‌انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر نگاه جامعی به مسائل آموزشی، ارتقا جایگاه کنکور، بهبود معدل کتبی نهایی دانش‌آموزان، ارتقای میانگین نمره، توانمندسازی دبیران، تعیین تکلیف بازمانده از تحصیل و توسعه هنرستان‌ها دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه اداره‌های شاهد، سمپاد، تکنولوژی، معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، آموزش متوسطه و تربیت بدنی و سلامت باید فعالیت‌های خود را طبق نقشه ترسیم شده در ساحت‌های ۶ گانه کمکی به حوزه آموزش باشد.

موحدی اضافه کرد: فرصت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و ادارات استان در این سند دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه از تجارب مدارس و موسسات آموزشی موفق استان در این سند بهره برده می‌شود گفت: تمام تلاش ما بر این است یک سند عملیاتی و کاربردی تدوین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: برقراری پیوند میان سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان با پردیس فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه های دولتی و آزاد از جمله خصوصیات مهم و اساسی این سند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha