۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85179346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جسارت به قرآن اهانت به همه ادیان آسمانی است

۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85179346
*احمد صادقی
جسارت به قرآن اهانت به همه ادیان آسمانی است

تهران - ایرنا - کتب مقدس تورات، انجیل و زبور در قرآن کریم اثبات می‌شود و تمامی ادیان مدیون قرآن کریم می باشند و نام حضرت مریم (س)، حضرت عیسی (ع)، حضرت موسی (ع)، هارون و حضرت نوح (ع) هم در قرآن آمده و اثبات شده است؛ از این رو جسارت به ساحت مقدس قرآن، جسارت به تمام ادیان الهی محسوب می شود.

مدعیان آزادی بیان بار دیگر مستمسکی از آستین بیرون آورده اند تا به قول خود خدشه ای بر ساحت دین مبین اسلام وارد کنند اما غافل از اینکه این تمسک جویی آنان با هدف افتراق بین مسلمانان بیشتر سبب وحدت آنان می شود؛ «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» و خداوند نیرنگ آنان را به خودشان باز می گرداند و خداوند بهترین مکرکنندگان است.

مستکبرین و صهیونیست ها سالهاست که در پی تیشه زدن بر ریشه دین مبین اسلام هستند گرچه این دشمنی سابقه ای دیرینه دارد. یک روز با آیات شیطانی سلمان رشدی، یک روز با هتک حرمت به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام، یک روز با شبهه وارد کردن به حوادث مسلم تاریخ اسلام، یک روز با توهین به کتاب آسمانی مسلمانان (قرآن کریم) و هر بار مسلمانان در بزنگاهی تاریخی با وحدت بیشتر خود و بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، این مصائب را از سر گذراندند.

این موضوعات نشان می دهد که استکبار جهانی و صهیونیست با اصل اسلام دشمنی دارند و این لقلقه‌ها که بر زبان می رانند و مدعیان آزادی بیان می شوند همه در راستای اهداف پلیدشان که همانا دشمنی با اسلام و قرآن است، هویدا می شود.

پیامبر عظیم الشان اسلام در واپسین روزهای عمر با برکت خویش فرمودند که قرآن و اهل بیت را به عنوان ۲ یادگار در میان شما امتم برجا می گذارم و مادامی که به این دو تمسک جویید، رستگار خواهید بود.

جالب است که دشمنان اسلام گاه در لباس مسلمان بودند و از همان روزهای رحلت پیامبر، دشمنی با این دو یادگار را شروع کردند و امروز دشمنان در لباس مدعیان آزادی بیان همچنان این یادگاران پیامبر را خاری در گلوی خود می بیند و هر روزی که می گذرد ملعبه ای نو از آستین بیرون می آورند و به دشمنی با پیامبر بر می خیزند.

اما قرآن معجزه ویژه اسلام است که در هر زمان، چه پیامبر زنده باشد و چه در بین امت نباشند، قابل ارائه است. این کتاب آسمانی صدها سال از زمان رسول خدا تا به امروز فریاد می زند هرکس در آنچه بر بنده‌مان نازل کردیم، تردید دارد، پس یک سوره مثل آن را بیاورد و هزار و ۴۰۰ سال است که این تحدی ادامه دارد. قران کریم معجزه جاوید اسلام اثبات کننده نبوت محمد (ص) و همه انبیاء الهی است که نام آنها در قران آمده است.

جالب این است که کتب مقدس پیامبرانی همچون تورات موسی، انجیل عیسی، زبور داوود، توسط قرآن کریم، اثبات می شود و لذا تمامی ادیان مدیون قرآن می باشند و نام حضرت مریم(س)، حضرت عیسی(ع)، حضرت موسی (ع)، هارون و حضرت نوح (ع) در قرآن آمده است و اثبات شده است و لذا جسارت به ساحت مقدس قرآن جسارت به تمام ادیان الهی است.

حال این تهی مغزان و اربابانشان که مجوز چنین معرکه و مضحکه هایی می دهند، به دنبال توهین به اصل توحید خداوندی هستند و ملعبه دست شیطان شده اند.
لذا بر ماست که به پیروی از فرموده رهبر بزرگ انقلاب اسلامی که فرمودند «باید اشد مجازات برای عاملان به هتک حرمت قران کریم در نظر گرفته شود و این خواسته علمای اسلام و جوامع اسلامی است» این خواسته را فریاد بزنیم.
امروز توهین به قرآن در واقع توهین به اسلام است و دشمنان در پس این اهانت ها، به دنبال زیر سئوال بردن اصل توحید و یکتایی خداوند هستند و این شیطان پرستان که بعضا لباس دین پرستی هم برتن دارند، به دنبال دشمنی با خداوند هستند.
دولت سوئد نیز در این جنایت بزرگ شریک است که همانطور که رهبر انقلاب فرمودند با پشتیبانی از این جنایتکاران، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان را به سوی خود جلب کرده است.

*عضو شورای اسلامی شهر تهران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha