فرمانده انتظامی هرمزگان: قاچاقچیان در انتقال ۷۳۷ کیلوگرم مواد مخدر ناکام ماندند

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاچاقچیان در انتقال ۷۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های حاجی آباد، بستک، بندرعباس و بندرخمیر ناکام ماندند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرماندهی انتظامی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در این خصوص افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ها با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ازجابه جایی محموله های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس شهرستان ها در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد و مراقبت لحظه به لحظه ای فعالیت قاچاقچیان محموله های سنگین مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به رصدتحرکات سوداگران مرگ توسط یگان‌های انتظامی، اضافه کرد: ماموران پلیس در ۴۸ ساعت گذشته پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان های ذکر شده، منطقه را تحت نظر قرار داده و در چندین عملیات منسجم پلیسی خودروهای قاچاقچیان توقیف که در بازرسی از خودروها ۶۷۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۶۳ کیلو و ۴۴۶ گرم حشیش کشف، پنج دستگاه خودرو سواری سبک و سنگین توقیف و پنج قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردارجاویدان تاکید کرد: پلیس با به‌کارگیری تمامی توان عملیاتی و انتظامی خود در برخورد با سوداگران مرگ تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خودرو با ۶۳ کیلوگرم حشیش در خمیر توقیف شد

فرمانده انتظامی بندرخمیر هم گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی ماموران شهرستان خمیر طی دو عملیات پلیسی ۶۳ کیلو و ۴۴۶ گرم حشیش کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی اکبر مرادی ادامه داد: ماموران ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و پشتیبانی اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر بوسیله یکدستگاه خودرو از محور کهورستان - لارستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بررسی های اطلاعاتی با تشکیل تیمی به مسیر تردد قاچاقچیان اعزام ، و حین کنترل خودروها در منطقه خودرو کامیونت حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور توقف دادند که در یک عملیات ضربتی خودرو حامل مواد متوقف ، راننده دستگیر و در بازرسی از آن مقدار ۶۱کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی خمیر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی عملیاتی دیگر در ایستگاه بازرسی کنجی به یکدستگاه خودرو سواری مزدا مشکوک شده و دستور توقف دادند که در بازرسی ازخودرو ۲ کیلو و ۴۶ گرم کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در ۲ عملیات انجام شده ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف، ۲ قاچاقچی و توزیع کننده مواد دستگیر و جمعا ۶۳ کیلو و ۴۴۶ گرم حشیش کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha