بازدیدهای میدانی مشکلات مردم را حل می‌کند+فیلم

شهرری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: پیگیری و بازدیدادهای میدانی مسئولان از مطالبات مردم راهکار مناسبی برای به ثمر رساندن درخواست‌های شهروندان است.

به گزارش ایرنا، جعفر شربیانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های در حال انجام شهرستان ری به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از راههای مهم برای پیگیری و به ثمر رساندن درخواستهای مردم بازدیدهای میدانی است که نمایندگان و اعضاء شورای شهر تهران، ری، تجریش در دوره ششم آنرا در سر فصل کارهای خود قرار دادند و این روش راهکار خوبی برای درک مشکلات مردم است.

شربیانی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در بازدید امروز داشتیم در حوزه عمرانی بحث پل دسترسی از شهید آوینی به بلوار شهید زهره وند در جنوب حرم عبدالعظیم حسنی(ع) بود که ۲۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت داشته است و امید واریم که در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات محلات خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که محلات ما دارند و باید به آن رسیدگی کنیم و به نتیجه برسانیم این است که بعضی از طرحها در سالهای گذشته تعریف شده ولی اجرا نشده است و مطالعات ما نشان می دهد امکان انجام آنها نیز وجود ندارد و این امر باعث شده که برخی از محله های ما امکان ساخت و ساز نداشته باشند و این امر مشکلات فراوانی را بوجود آورده است.

مهدی اقراریان، سوده نجفی، جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز دوشنبه با حضور در شهردار منطقه ۲۰ تهران ضمن بازدید از طرح های عمرانی و خدماتی این منطقه با مردم شهرری دیدار و گفت وگو کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha