آیت‌الله دری‌ شهادت جمعی از نیروهای پلیس‌راه فراجا را تسلیت گفت

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی، شهادت جمعی از نیروهای پلیس‌راه فراجا را تسلیت گفت.

در این پیام که روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» آورده است: شهادت چهار برادر عزیز پلیس‌راه مسیر خاش- تفتان در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم شریف آن خطه بدست اشرار مسلح، مایه تاسف و تاثر شدید شد.

در این پیام آمده است: به راستی در ایام شریف ماه محرم‌الحرام، حمله و ترور خادمان ملت و سربازان و گشت فداکار راه‌ها وجاده‌ها از چه توجیهی می‌تواند برخوردار باشد، جز جنایت و خشونت نسبت به خدمتگزاران ملت.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از این پیام عنوان کرده است: این نوع جنایت و نیز جنایت حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان و شهادت عزیزان دیگر در هیچ یک از نوامیس اسلامی و الهی توجیه‌بردار نیست.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی گفته است: آمار شهدای ماه‌های گذشته این عزیزان، هر انسان با وجدان و شرفی را متاثر می‌کند، آیا تحریک کنندگان و آنان که با خطبه‌ها و سخنان خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و موجب تحریک نابحق احساسات و شهادت خادمان اسلام و ملت می‌شوند، اعمال خود را چگونه توجیه می‌کنند و جواب خدا و خون شهدا را چگونه می‌دهند؟

وی در این پیام آورده: امید است این قبیل حوادث درس عبرتی باشد برای آنانکه صاحب ایمان و بصیرت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام، ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان، بازماندگان مکرمشان و همکاران زحمتکش وبی‌ادعا، از خداوند برای شهدای عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر، استقامت، توفیق و برای نیروهای خدوم و ناصحان امین، صبر و پایداری و مقاومت در راه حق و معامله با خداوند متعال مسئلت خواست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha