۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85180938
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

القسام: به مقاومت خود تا سجده پیروزی در مسجد الاقصی ادامه خواهیم داد

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در نابلس، بر ادامه مقاومت تا زمان پیروزی نهایی فلسطینیان تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: در مسیر پیروزی قدس و مسجد الاقصی و تداوم مقاومت در کرانه باختری و همچنین در ادامه سلسله عملیات‌های قهرمانانه قسامی، یک گروه مجاهد از گردان‌های القسام صبح امروز در مسیر انجام عملیات ضد صهیونیستی با نظامیان رژیم اشغالگر درگیر شده و به شهادت رسیدند.

در این بیانیه تاکید شده است: گردان های القسام در سوگ شهدای خود تاکید می‌کند که خون و جهاد پر برکت آنها چراغ راه سربلندی و عزت و سوخت انقلاب مردم ما به سوی رهایی و آزادی خواهد بود.

گردان‌های شهید از ضد قسام در پیامی خطاب به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ما به رژیم اشغالگر و کابینه جنایتکارش می‌گوییم که مسجد الاقصی را تنها نخواهیم گذاشت و جهاد ما تا پیشانی‌مان سجده پیروزی را در صحن‌های مسجد الاقصی به جای نیاورند و دشمن را از خاک خود بیرون نیندازیم متوقف نخواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ۳ جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده است.

نظامیان صهیونیست به یک خودرو در منطقه «طور» نابلس حمله کردند و گزارش‌ها حاکی از شهادت ۳ فلسطینی است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که این افراد به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرده‌اند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha